Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 18 Mac 2009

tragedi cek bibah..

kejadian malang menimpa cek bibah aku yg comot tuh...sungguh x kusangka akn ter eksiden pagi2 buta. sakit ati aku..hantu punya waja dah lampu merah pon ada ati nak speed lagik! tak reti2 nak berenti ker..cek bibah ni plak dahle duduk line paling depan, dapat signal kaler 'ijo' cek bibah pon jalan daaaa...tetiba!!! KRRAAAAKKKKKSSSS!!!! (bukan bunyi yg sebenar) cek bibah dah ciom bontot proton waja kaler silver yang yang x reti2 nak stop wpun line die dah signal kaler merah..SENGAL punya waja!!!! aku ter stop jap di tgh2 jalan tuh, c waja ni pon ter stop jap aku tgk plat number dia tp...otak aku blank masa tuh, aku x ingat nombor die, naseb waja tuh memg naseb bek..sbb aku x ingat nombor dia. ms tuh yg aku ingat aku trus drive balek umah dalam keadaan terkezut n troma... sampai ja kat umah aku trus turun check bumper cek bibah...HUHUHUHUHUHUU!!!!!!!!! cermin lampu pecah, bumper aku dah regang tunggu masa nak jatuh, kemik sket kat tepi tp x nampak sgt..remuk ati aku dibuatnya. dgn otomatik airmata aku mengalir x bleh stop...nanges semahu2nya betapa sakitnya ati aku...org pertama yg aku kol chenta atiku, ngadu ngan dia dlm sore yg x berapa jelas sbb aku nanges semahu2nya..lepas kol die aku try kol adek aku lak, dia off enset buat ati aku lagi bengkak!! sudanya aku nanges sampai tertidur...bgn2 ja adek aku kol ajak aku g buat repot polis...huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!utk kesekian kalinya aku nanges lagik..dah berapa gelen agaknya air mata aku bazirkan..aku isytiharkan aku dalam mood berkabung hingga cek bibah pulih dan comel kembali

1 comments:

Unknown berkata...

sian cik bibah..jht waja tuh!