Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 26 Mac 2009

my first love...is?


my first love? aku pon ndak tauk mana satu..hahahaha!! teralu ramai org ensem yang aku jumpa sepanjang idup aku, sorg pon ndak da yang sangkut..maklumla aku bukan kategori gadis pujaan..wakakaka...tapi insan S muncul dalam idup aku..x sangka plak aku ngan dia buleh sampai ke tahap yg skang ni (saling cinta mencintai la kunuk)...bila aku ingat balek time kami memula kenal dolu2 memg lawak...aku kenal dia ms matrik di labuan dl. aku kenal dia ni pon sbb member aku ms matrik dolu kawan bek ngan dia. asnih (member aku tuh) selalu sembang pasal member2 skulmet dia..termasukla mamat s nih..huhuhuhu..aku tgk bdk2 skulmet dorg memg rapat, slalu makan sama2 lepas maghrib...slalu lepak, outing sesama..dan x dinafikan mamat s nih punya ramai kawan pompuan (sampai sekarang)...dan aku memg sedia maklum dan ndak penah ambil pusing pasal mamat ni pon..tp ndak sangka dia rupanya dlm diam dia ada ati ngan aku (ndak taula tang mana dia bleh jatuh ati)...bleh plak dia mtk tlg member dia songlap no phone aku dr phone kwn aku (yg merupakan rumet membernya) dan pas tuh sms aku...tiap ari ada ja sms yang di antar, wish gudmoninkla..gudlakla...gudnitelaa...tp satu pun aku ndak penah reply. sbb ms tuh asnih bagitau mamat nih udah ada gf..so, aku pon anggap mamat ni cuma memain ja..tp yang herannya mamat nih mcm ndak penah give up...wpon tamat dr matrik, still lagik giat usha aku (wahhh...) dan berani koling2..huhuhuhuhuhuuuu!! ndak penah lagik ada laki yang berani koling aku..kalau ada pon sda lama bapak haku sound..seb bek mamat ni kol hp..hehehehehe! ndak lama pas tuh kami pon berkawan jak...sepanjang aku kawan ngan dia, aku memg selesa, ndak perlu kontrol ayu, dan fri 2 be myself...tp lepas tuh dia dia tiba2 menyepi dan aku plak dpt tau dia udah ada gewe come, oghe klate..kosmet dia..aku x mo kacau dan lost kontek..tp 2 taun pastuh, tetiba dia sms aku lagik dan dpt tau dia udah single mingle...ayat punya ayat...kami pun ehemm..ehemla...hehehehe..sedar x sedar sda hampir 7 taun kami berkawan dan sda 3 taun kami bercinta (jarak jauh)...plan ke jinjang pelamin tiap taun carry forward no money...hopefully he's the rite man for me...insya Allah..

2 comments:

Biskut Gabeng berkata...

macam kenal jak mamat s ni heheheeh

rinaDOrina berkata...

makcik..kalau ko berani kawen ndak menjemput aku..ko buat la...kalau ko mau aku p mengamuk d kenduri kawen ko...dan aku sumpah ko yg kurus tu jadi comel cam aku..hahhah