Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 20 Februari 2009

pukul 3 pagi...(versi sabah)

skang ni sda jam 3 pagi..ngantok btul rasanya tp mata ni ndak pandai tetutup..penat aku bepusing2 kiri kanan...masih ndak buleh tidur...adakah disebbkan malam ni malam yang panas? (pasg kipas full pun masih terasa bahangnya), ataupun sbb aku sda 2 malam berturut2 aku keja syif malam dan ndak dpt tdr sbb byk keja? ataupun aku terlalu byk minum teh siang tadi? fedap dibuatnya aku pun bgnla bukak laptop kesayanganku ni...layan blog tgh2 malam n...simptom ndak buleh tidur malam ni memg salah satu masalah aku dari dulu lagi..akupun ndak ingat sejak bila..insomnia? mungkinla tu kunuk...puncanya aku pon ndak sure gak. bila aku ngadu ngan member dorang akan ckp 'tuela ko,..tidur siang byk'..(hmmm mungkin gak) tapi...adakah disebbkan aku ndak buleh tidur mlm menyebbbkan aku tdr siang terlalu lama? heheheheh!! tp aku ni kira kategori org yang sukak tidur..tp masih bleh dikawal lagila. aku perasan yg aku ada mslh tdr masa aku di matrik lagik..ndak taula napa bila malam aku rasa otakku aktif dan cergas plak membuatkan aku lagi suka buat keja ka, asaimenka, study tgh2 malam sambil layan lagu..bila time tdr tue aku memg lading awal tp mataku mo pejam mo amik masa. pernah sekali aku ndak dapat tidur satu malam sdala esoknya ada final exam paper biochemistry plak tue...aku budget mesti aku flat time jawab exam...alhamdulillah okeh plak..siap dapat A lagik!!!wah!!! bangganya!!itu naseb la sbb paper tue memg peberet subjek aku pun..

bila sbut pasal tidur ni..memg kawan2ku akui aku seorg yang suka tdr kalau ndak da keja...pd aku, aku x kesah...asalkan aku ndak kacau idup orang len...setengah org tue mcm alergik plak nengok aku tdr...mcmla aku tdr ni dia bg gaji. wpun aku sorang yang suka tdr tp ndak la sekronik sesetengah org tu yang bleh tdr dalam kelas time lecture..aku pantang btul org mcm tu tauk. ndak dinafikanla time lecture memg borink...biar ngantuk mcmnpun...aku ndak penah lagik tdr time kelas..sbb aku ndak selesa tdr dalam keadaan duduk dan dgr org duk membebel dpn aku...

1 comments:

Unknown berkata...

ha..kamuu baca la doa tdur panjang sikit...harap2 senang ka kau mao tidur.....hihi^-^