Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 21 Januari 2009

langkah pertamaku..







Langkah pertamaku...blog? apa tue blog? sekarang ni ramai yang da ada blog masing2..dan akula salah satunya. aku baru je berjinak2 nak bukak blog..bukan sbb aku nak ikut masa kini, cuma berminat mengisi masa lapang aku dgn menulis blog sendiri plak (develop hobi baru la tu) untuk isi masa lapang aku (itupun kalau ada la). Bila aku bukak blog org len, masing2 punya kelebihan dan cerita tersendiri..bebas meluahkan apa yang dirasa dari sudut pandangan masing2 mengenai apa jer. masing2 punya kreativiti untuk hias blog dan punya cara penceritaan tersendiri..ada yang berpuisi la..ada yang bukak bisnes onlinela..hmm aku? terpulang la..sekadar suka2.. Kalau diikutkan aku bukanla orang yg suka buat karangan panjang2 masa zaman sekolah dolu2. Tiap kali kelas bahasa melayu, akula orang yg paling cepat bosan dalam kelas (dahla duduk meja paling depan..naya)..buat karanganla..tatabahasala..dan yang paling 'best' sekali sastera (tak minat langsung). Tapi kali ni, bila aku bukak blog aku sendiri aku tak kisah. Aku buleh tulis apa jer yang aku nak tanpa ikut format surat rasmi ke..aku bleh tulis berapa banyak perkataan yang aku nak tanpa ikut berapa ketul perkataan yang aku tulis, dan aku buleh tulis apa2 jer yang aku nak!!! wakakakaka!!!tak kirala tatabahasa aku tunggang langgang. So, pada sesaper yang ada terbaca dan yang sudi baca blog aku ni da kira bagus..terima kasih atas kesudian korang meluangkan masa korang membaca 'karya2' aku ni..

2 comments:

ainirahim berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

kaki saper kontot2 tue...hehehe