Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 22 April 2009

seksanya mo cantek

baru2 ni aku pigi buat facial di jusco setiawangsa...nila first time aku pg buat facial..buang tebiat. ndak plan pun mo buat facial ni saja jak..tetiba. memula kunuk plan mo pigi bli shower foam jak sbb sda abes, lepas bli tuh singgah jap g tpt jual kosmetik ala2 tradisional la..

aku: dik, ada ****** tak?
promoter: ala, kak kitorg x jual la ***** tu
aku : Hmm, takperla...
promoter : kak, aka ade resdung ker?
aku : "teruk benar ke jerawat aku nih" (dalam atih)..ada, napa dik?
promoter: kalau akak nak buat facial kat sini ada, rm60 je, tp kalau ada resdung rm65 je..
aku: Hmmmm...........okehla! (nak try gak)

aku pun ikutla dia...masuk tempat facial tuh...mula2 tu mcm2 jak dia letak dia dimukak ku yg 'cantek' nih...di urut2..syok oooo...sekali lepas tuh, dia mula suda picit memicit..korek mengorek jerawat aku...aduhhhhh...mengalir2 air mata aku dibuatnya...sdala jerawat tu jerawat yg fresh..merah2 lagik, sekali dia picit memg mcm mo teriak sda aku...tp aku kontrol ayu gaklaa..punyala lama. ada dlm setengah jam kalik...adeh...lepas tuh dia letak mask....dalam beberapa minit tuh then dia pun cucila...tup2 dalam sejam setengah..selesai. abes dalam 65 henggetla..fuh, seksanya mo cantek...jelesnya ngan org len yg cantek semulajadi...kulit licin, idung mancung...bibir mungill...aku plak brusaha mo cantek. kerana diriku begitu berharga...

2 comments:

Sidar S berkata...

hihi..memang payah mo cantek..
berabis berbillion ringgit jugak..
tp ko semulajadi cantik jg sdh bah..
setiap org ada kelebihan kn..
redha jak...:)

ainirahim berkata...

tengkiu pok ats pujian yg melambung2 tuh...hehehehe!!