Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 20 Ogos 2009

ramadhan tiba lagi..

Insya Allah..esok suma umat islam akan berpuasa...termasukla jugak aku..seb bek aku sempat 'bayar hutang2' posa aku taun lepas wpon last minit gak...masuk taun ni sda lebey kurang 7 taun aku berpuasa di perantauan..sayu rasanya bila teringat kenangan dulu2 bila arwah bapak masi ada lgi..bila berbuka dia selalu masakkan bubur ayam oat (sedap!!) dan buat sirap bandung.. dan bila sahur pulak lauk besa2 jak..buat aku lg rindu ngan arwah..
sekarang ni bulan posa menjelang lagi...dan aku plak still di KL. Luckily aku tggal ngan famili aku..buatkan ramadhan kali ni lagi bermakna buat aku. hopefully posa taun ni lgi baik dr taun lepas. dan raya taun ni lagi bermakna...tp yg sedehnya aku ndak dpt balik lama2 sbb aku amik kursus post basic critical care nursing...cuti terhad. tp mcmn pon aku misti balek gak..ada agenda yg cantekk sedang menanti d sana...huahuahuahua!!!!


2 comments:

Kelor berkata...

sa pon rindu ngan arwah bapaku. waaaaaaaa...al-fateha dengan bapa2 kita. Nway slmat pose.

ainirahim berkata...

thanx kelorleaf...same goes to u too..hepi fasting!